29 czerwca 2013

Come back :)

Witam Was dziewczyny bardzo serdecznie :) 

Z góry przepraszam, że tak długo mnie nie było. Zaglądałam do każdej z Was w każdej wolnej chwili zobaczyć co u Was słychać ale niestety nie miałam czasu na nowe posty. Trochę w moim życiu się pozmieniało. Obroniłam się (Jupiiii :D ) więc nareszcie jestem licencjonowanym kosmetologiem i głównie z tego powodu tyle czasu mnie nie było - nauka! Jak również firma, w której pracowałam zlikwidowała swoja siedzibę u mnie w mieście i z dn 30 czerwca zaliczam się do szerokiego grona bezrobotnych jak i ok 100 os z mojej pracy. Mam nadzieje, że ten stan nie potrwa długo a do tego czasu będę miała czas, żeby nadrobić zaległości. A więc nie dawno rozpoczęłam współpracę z Malinowym Klubem  i Testuję z Maliną dlatego serdecznie zapraszam na recenzję Eveline Slim Extreme 4D - złoty peeling - masaż drenujący z kofeina - NOWOŚĆ na rynku.

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i zmiany u Was dążą tylko ku lepszemu :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję obrony i serdecznie pozdrawiam i...cieszę się, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję obrony siostrzyczko :*.. Mówiłam, że poradzisz sobie śpiewająco!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))