21 sierpnia 2013

HandMade: Tablica korkowa

Bardzo przepraszam za opóźnienie ale dzisiaj od rana same niespodzianki, z mamą na zakupy umówiona byłam na 9 więc podjechałam rowerem, nie mam daleko, wsiadłyśmy w samochód i przejechałyśmy z 1km i na przejściu dla pieszych grzecznie ustąpiłam pierszeństwa pieszemu i niestety już nie mogłam ruszyć po wrzuceniu biegu, obroty były ale samochód nie jechał zadzwoniłam po P przyjechał odholował do mechanika - pierwszy raz w życiu ktoś mnie holował w między czasie zainteresowały się mną dwa radiowozy, oczywiście awaryjne i trójkąt był - Ufff. Niesamowity stres podczas jazdy żeby P nie wjechać w tył...żebyśmy My nie mieli dodatkowo auta do roboty ale dojechaliśmy cali i zdrowi. Pod mechanikiem okazało się, że to przegub i pękła ośka, dobrze, że nie tak by zblokować koło bo bysmy nigdzie nie dojechali.

Żeby było śmiesznie na zakupach w Carrefourze sprawdzali mi plecak 3 razy bo ciągle pikałam :) ale nic kupiłam ukochane wrzosy na balkon, ziemie, nawóz, chemie do domu i trochę spożywki i to wszystko rowerem wróciłam do domu dopiero o 17 - całe szczęście mój kochany przyjechał po ziemie po pracy, żebym nie musiała tego dźwigać :) dzień pełen wrażeń i ktoś by powiedział ale pech ale jestem szczęśliwa z dzisiejszego dnia, naprawdę, - uśmiechy policjantów, panów ochroniarzy, ludzi przy wrzosach jak pytali mnie jaki będzie kolor kwiatków i wszystko było tak przyjemne, że mogę zaliczyć dzień do naprawdę udanych :)

Ale do rzeczy, dzisiaj chciałam Wam pokazać co zrobiłam z naszą tablicą korkową nie jest to nic wymagającego chciałam po prostu coś zmienić :)

1. Przygotowałam wszystko co będzie mi potrzebne do pracy ... 
 

2. Przygotowałam drewno oczyszczając papierem ściernym powierzchnie...
 

3. Zabezpieczyłam taśmą malarską, żeby nie wybrudzić korka...


4. Pomalowałam jedną warstwą bo chciałam, żeby było widać słoje ...


5. I tak wygląda efekt końcowy, zajęło mi to moment a różnica jest i bardzo mi się podoba :)



6. Na koniec wyczyściłam korek tam gdzie przepuściła taśma i GOTOWE :)

Pozdrawiam Was ciepło :)
Do następnego 
Marta

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, wygląda dużo lepiej. Jak niewiele wystarczy do odmiany prostej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, wygląda znacznie lepiej :).. Choć wg mnie mogłabyś nałożyć jeszcze jedną dwie warstwy farby by idealnie pokryć drewno :).. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))