2 września 2013

"Inspiracje w obiektywie" nr 5

Witam Was Ciepło i serdecznie w ten deszczowy dzień, u mnie od samego rana sprzątanie z racji tego, że nie było Nas cały weekend w domu. Dlaczego? Otóż wybralismy się ekipą na wycieczkę rowerową dystans Gdynia - Hel przejechałam dokładnie 93,37 km :P Taka jestem z siebie dumna:) Podzielę się wrażeniami w osobnym poście:)

Oto co mnie zainspirowało w zeszłym tygodniu :)



1. Cudownie piękny drewniany alfabet - Marzenie moje :) - link
2. W ten deszczowy dzień karmie się wspomnieniami lata i zdjęciami pięknych krajobrazów
3. IKEA i ocynkowane doniczki, które mam zamiar wymalować - link
4. Regał, zakochałam się, niestety dostepny jedynie w Krakowie ;/ - link
5. Inspirujące i ciekawe zapełnienie ściany w salonie, szczególnie jak ktos kocha fotografie
6. Bardzo delikatny bukiet ślubny
7. Zakochałam się, można zamknąć cząstkę wspomnień - dostepne tu - link
8. Wycieczka rowerowa z Gdyni na Hel :)
9. Uroczo ozdobiona muffinka <3 - link

Buziaki :)
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))