19 września 2013

HandMade: Jak zrobić samemu lampiony

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj mam dla Was coś idealnego na jesienne wieczory :)

Potrzebne Wam będą:
  • 2 słoiki litrowe
  • farba akrylowa
  • pędzelek
  • szablon - papier samoprzylepny
  • trochę piasku ale mogą być również np. ziarna kawy lub ryż
  • i trochę kreatywności

A więc to było tak:

1. Przygotowałam sobie samoprzylepne szablony, które sama narysowałam i wycięłam.




2. Przygotowałam farbę akrylową i pędzelek. Farbę wycisnęłam na zakrętkę, żeby łatwiej mi się malowało.


3. Przykleiłam szablony na obydwa słoiki...



4. I zaczęłam malować farbą, niestety jedna warstwa nie kryje, więc ja pomalowałam chyba z trzy razy ( na zdjęciu jest po jednej warstwie).



5. Po 2h jak wyschła porządnie farba, zdjęłam naklejki, pomógł mi w tym nóż do tapet.



6. Aha i jeszcze nasypałam do środka słoików piasku, który zabrałam z plaży na Helu podczas wycieczki rowerowej. Włożyłam świeczki i ozdobiłam słoik sznurkiem.






Mam nadzieje, że się podobają :) I nabierzecie ochoty na zrobienie własnych :)

Pozdrawiam 

1 komentarz:

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))