10 września 2013

"Inspiracje w obiektywie" nr 6

Cześć dziewczyny :)

Trochę z opóźnieniem za co przepraszam, ale mam problemy z czasem, żeby przysiąść. W sobotę byliśmy na chrzcinach w Małym Płocku koło Łomży. Samej Łomży niestety nie zwiedziliśmy bo po prostu nie było na to czasu. I tak jak wróciliśmy późno w niedziele, odebraliśmy psa i poszlismy zmęczeni spać. A w poniedziałek... szykują się u Nas chyba małe zmiany. Czy do tego dojdzie jeszcze się okaże. Więc delikatnie spóźnione dzisiaj "inspiracje w obiektywie" już po raz szósty, mam nadzieje, że Wam się podobają.

Zapraszam do oglądania. 



1. Mój pierwszy wychodowany własnoręcznie nagietek, prób było kilka, aż w końcu się udało  <zdjęcie własne>
2. Bardzo spodobał mi się pomysł na aranżacje ściany rodzinnymi zdjęciami < źródło: styl.fm>
3. Dostałam ją od mojego P bardzo długo nie kwitła, zmieniłam okno na południowe i oszalała - azalia :) < zdjęcie własne>
4. Kolejny świetny pomysł na rodzinne fotografie <źródło: styl.fm>

5. Dwa lampiony, które udało mi się ostatnio zrobić < zdjęcie własne>
6. Ciasteczka francuskie z nadzieniem malinowym i morelowym własnej roboty <zdjęcie własne>
7. Dzisiaj zastałam taki obrazek w kuchni na desce do krojenia :) <zdjęcie własne>
8. Kule do kąpieli z nagietkiem o zapachu pomarańczy - nimi się ostatnio raczę bo zaczynam marznąć wieczorami < zdjęcie własne>
9. W czasie wycieczki do Małego Płocka udało się uchwycić kilka gatunków w ogrodzie a to znaczy, że jeszcze jest lato <zdjęcie własne>

Pozdrawiam ciepło
Marta

P.s - jutro pojawi się niespodzianka dla Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))