11 grudnia 2013

HandMade: Drewniany stolik

Cześć Dziewczyny :)

Chciałabym się czymś pochwalić, a właściwie to kimś, moim P, ma rękę to wielu rzeczy, wszystko co w domu nie działa lub nie funkcjonuje jak powinno jest pierwszy w ulepszaniu tego i naprawianiu:) Ale "to" co Wam pokaże przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Kiedyś, dawno temu, już o tym rozmawialiśmy, że bym taki chciała, szukałam nawet takiego lub podobnego w internecie ale cena szokowała. 

I wyobraźcie sobie nie było mnie 2 dni w domu, wróciłam z delegacji  późną nocą 6 grudnia, w drzwiach czeka na mnie kochany P by przywitać buziakiem, chwila rozmowy, ja obdarowałam go swoim Mikołajkowym prezentem i On mnie, każąc iść mi do salonu. I aż nie mogłam uwierzyć z radości i szczęścia własnym oczom :) 
Zobaczcie same jakie "on" śliczny:)



Z pewnością kosztowało go to dużo pracy i zachodu za co bardzo dziękuje bo jest to najpięknieszy prezent jaki dostałam i co najważniejsze zrobiony z miłości, a takie są najlepsze :) Dziekuje Ci mój kochany P <3

Pozdrawiam Was ciepło,

7 komentarzy:

  1. Cześć Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi się podobały palety wykorzystane w domu - wygląda genialnie! Zazdroszczę kreatywnego mężczyzny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie :).. Mega mi się podoba! Sama chciałam coś takiego w swoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej świetny ten stolik! Tylko skąd wziąć taką taflę szkła?
    Mój stolik wygląda tak:
    http://szaraszatkownica.pl/?p=360

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! wygląda super, bardzo mi się podoba. wygląda super. super, że masz tak kreatywnego faceta. To skarb!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))