11 grudnia 2013

"Inspiracje w obiektywie" nr 16

Cześć Dziewczyny :)

Od poprzedniej środy nawet nie wiem kiedy zleciał tydzień, tyle się u mnie dzieje. Od wczoraj próbuje do Was w końcu napisać i dzisiaj dopiero mi się udało. Dodatkowo niestety nie opublikował się post z Inspiracjami, zauważyłam dopiero dzisiaj i nadrabiam. W zeszłym tygodniu zabrakło mi również czasu na zmalowanie paseczków w Paznokciowym Klubie ale piórek już na pewno nie przepuszczę za żadne skarby:) 

W tym tygodniu pokaże Wam jeszcze w jaki sposób można ozdobić własny kąt, a w następny poniedziałek już pomysły na prezenty, których jeszcze nie udało się Wam kupić i nie macie pomysłów. Pamiętajmy jednak a uważam to za najważniejszą rzecz jaką powinniśmy się kierować podczas zakupów jest to żeby prezent był kupowany pod tą osobę, czyli dobrze jakbyście się dowiedzieli co lubi, jakie ma hobby, o czym marzy, a jej samej jest szkoda wydać na to pieniędzy bo widzi ważniejsze wydatki i siebie stawia na drugim miejscu.


 
I od lewej:

1. Wieniec - zakochałam się w nich w tym roku, niestety mnie samej nie uda się prawdopodobnie czegoś takiego zrobić ale w przyszłym roku z pewnością nie odpuszczę, zważywszy, że dość łatwo je zrobić :) koło z grubszego drutu i jak na zdjęciu dużo kokardek:)
2. Miejsce pod choinką - moim zdaniem również powinno zdobić salon - i jak same widzicie też niewiele trzeba, żeby pięknie wyglądało :)
3. No tu jest jeden z prezentów - czekoladowy pendrive :)
4. Na świąteczny stół - Wazon, trochę piasku, można dodać szyszki lub żołędzie, świeczki i wygląda Cudnie:)
5. Ozdoby choinkowe - dla mnie trochę to roboty, szczególnie, że kiepsko wyszywam ale wyglądają uroczo i zachęcam do zrobienia tym, którzy czują się w tym jak ryba w wodzie.
6. Świeczki - ozdoba stołu, szukałam podobnych ale niestety nigdzie nie mogłam znaleźć jak widziałyście podobne dajcie proszę znać:)
7. Kreatywność - łańcuszek ze zwykłego sznurka i skórka od mandarynek :)
8. Masełko na świąteczny stół <3
9. Na moje pierniki już niestety za późno ale ozdabianie ich mnie zachwyca :)

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))