26 sierpnia 2013

"Inspiracje w obiektywie" nr 4

Witam Was serdecznie :)

Życzę miłego oglądania w ten piękny słoneczny jeszcze dzień, mam wielka nadzieje, że słońce nas jeszcze długo nie opuści i lato będzie trwało jak najdłużej :) a ja uciekam do "pomocy" w remontowaniu balkonu :)



1. Bardzo mi się podobają łatki na łokciach :) Tu znalazłam fajny pomysł na zrobienie serduszkowych łatek :)
2. Zauroczyłam się, pomysł podesłała mi siostra z mi-artystycznie :) Brakuje tylko środkowej mapy :)
3. Na koniec wakacji - Mięta na paznokciach :)
4. Kwiaty Giganty :) <<link>>
5. Świece ozdobione cynamonem :) Ślicznie pachną, Polecam szczególnie na jesienne wieczory :) <<link>>
6. Wrzosy - u mnie już na balkonie a u Was już mają swoje miejsce na balkonie, tarasie czy ogrodzie?
7. Wciąż szukam inspiracji na lampiony.
8. Lampki ozdoba sypialni :) Kojarzy mi się z Paryżem.
9. Lampion - litrowy słoik, trochę piasku, świeczka, własna inwencja i gotowe :)

Pozdrawiam ciepło
do następnego
Marta

4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje, lampiony i świece uwielbiam...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te łatki to filc? Szkoda, że żeby to zobaczyć trzeba się zalogować na te stronę ;/. Kolor miętowy <3... Świecie z cynamonem ;).. z pomocą mamy kiedyś sama taką zrobiłam :).. Efekt naprawdę super, ale właśnie bardziej na jesienne wieczory :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana te serduszka to filc jak chcesz podesle Ci mailem jak je zrobić:)

      Usuń

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))