5 sierpnia 2013

"Inspiracje w obiektywie" nr 1

Witam Was dziewczyny w ten słoneczy piękny dzień :)

Dzisiaj rozpoczynam i realizuje pomysł na moje "Inspiracje w obiektywie" mam nadzieję, że z każdym tygodniem będą coraz ciekawsze spodobają się Wam, bardziej mnie poznacie i będziecie częściej mnie odwiedzać, inspirować się i również zainspirujecie mnie sobą :)


Zaczynając od lewego górnego rogu:

1. Strój kąpielowy, który bardzo mi sie spodobał i zamówiłam go na nbielizna.pl (niestety okazał się za mały i musiałam go zwrócić), kupiłam u nich również biustonosz firmy Vena i jestem bardzo zadowolona, NAJlepszy jaki miałam :)
2. Przepiękny organizer, który mnie zauroczył i juz kombinuje jak zrobić taki sama :)
3. Cały weekend spędzony nad morzem, słodkie lenistwo, opalanie, czytanie ksiązki na która w końcu znalazłam czas.
4. Od mamy dostałam w zeszłym tygodniu trochę moreli i musiałam na coś wykorzystać, do pichcenia słodkości nie garne się z wielką radością ale w ostateczności wykorzystałam na babeczki oraz tartę, na złościłam się bo ciasto nie chciało mi wyjść i w efekcie nie mam żadnych zdjęć ale tu przepis z którego skorzystałam, wyszły pyszne, nie były suche jak zdaża mi się czasami jeść.
5. Moje ukochane trampeczki, marzyłam o nich od początku lata i w końcu znalazł się czas i luzny budżet aby je zamówić na www.deezee.pl :)
6. Tu zdjęcie szafeczki, gdzie będę mogła poukładać wszystkie swoje papierowe Skarb.
7. Zamówienie złożone na sznureczki, które bardzo chciałam na ozdabienie szklanych buteleczek.
8. Słuchawki sony - bardzo mi się spodobał pomysł przerobienia ich na słodkości :)
9. I nareszcie słuchawki Sony dzięki, którym od razu lepiej słucha mi się muzyki, jedyne słuchawki, które polecam do podłączenia do telefonu.


do następnego 
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))