7 sierpnia 2013

HandMade: Czyli jak odnowić magnesy na lodówkę

Muszę przyznać, że to mój pierwszy raz kiedy zabrałam się za farby akrylowe, ale tak zainspirowały mnie nie które blogerki, że aż pędzle paliły mi się w rękach. Zaczęłam od "ulepszania" magnesów na lodówkę niestety byłam tak podekscytowana, że zapomniałam zrobić zdjęcia jak wyglądały przed i to z pewnością nie pokaże Wam jaka zaszła w nich zmiana ale mam nadzieje, że się Wam spodoba i same zapragniecie zmienić stare i zniszczone na nowe :)

Tegoż dnia dołączyła moja siostra i w swoim towarzystwie tworzyłyśmy :) Dziękuje było naprawdę fajnie :) 
P.s - za tydzień pokaże Wam jak ozdobiłam stare gliniane donice :) (Mój pierwszy raz )

1. Na początek zakupiłam 4 pastelowe farbki akrylowe.
Docrafts ARTISTE - Acrylic Paint kolor Sea Spray - cena 5,20 zł
Docrafts ARTISTE - Acrylic Paint kolor Blush Pink - cena 5,20 zł
Docrafts ARTISTE - Acrylic Paint kolor Lavender - cena 5,20 zł
Docrafts ARTISTE - Acrylic Paint kolor Burnt Umber - cena rówież 5,20 zł

plus 2 pedzelki nr 8 i 10 


2.  Odtłuściłam zmywaczem do paznokci bo nie miałam rozpuszczalnika w domu.
3. Kolorem lawendowym (JA) i miętowym( GOSIA z mi-artystycznie) pomalowałyśmy lody (były białe)





4. Zostawiłyśmy do wyschnięcia i zajełyśmy się okrągłymi magnesami, które były pokryte srebrną emalią i  nie wyglądały już estetycznie. (Wiadomo, który kogo )




5. Po wyschnięciu ozdobiłyśmy lody :)





 6. A na sam koniec, już po wyjściu Gosi dorwałam jeszcze jeden magnes, na którym zapisujemy czego brakuje w asortymencie i co jest pilne jest do kupienia.


Do następnego 
Marta <3

3 komentarze:

  1. Siwetny pomysł , szczególnie ten z napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda super :D! Świetny sposób na rzeczy, które przestały się już podobać lub się zużyły :). Ale magnes z notatnikiem wygląda prześwietnie! :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))