9 sierpnia 2013

Recenzja: MaXfactor - Creme PUFF


Witam Was kochane w ten piękny słoneczny dzień :)

Dzisiaj przyszedł czas na mój nowy zakup MaXfactor - Creme PUFF - puder prasowany nr 05 TRANSLUCENT - transparentny. Wcześniej używałam Loreal matt i byłam z niego bardzo zadowolona ale cieżko było mi ostatnio trafić na promocje a bez niej kosztuje ok 55 zł. I tak padło na cos nowego :)


Kosztował mnie w promocji w rossamanie 31 zł 21g, wybrałam kolor transparentny bo producent zapewnił, że dopasowuje sie do koloru cery i tak jest rzeczywiście a na lato jak dla mnie idealny, gdyż mam opalona skórę i jeżeli nie zużyje go do końca lata to nie będe musiała kupować innego odcienia. Mam tłustą skórę, więc okropnie się swiecę i puder daje radę na wiele godzin, w ciągu dnia wykonuję jedną poprawkę jesli trzeba :) Do opakowania dołączona jest gabeczka, która dobrze aplikuje puder (nie zostawia smug). Na początku korzystałam z pędzelka ale mam wrażenie, że przez to więcej sie go marnuje przez co szybciej się zuzywa. Poleciłam go siostrze, Ona posiada bardziej suchą skórę i może wypowiedzieć się w kwestii jak na nią działa :)

Opis producenta ze strony MaXfactor :

Crème Puff Powder to uniwersalny puder w kompakcie na każdą okazję.
  • Niesamowite cząsteczki odbijające światło dają miękki, subtelny blask
  • Użyj oddzielnie z kremem nawilżającym lub na podkład
  • Udowodniona kompatybliność ze skórą odpowiedni dla każdego rodzaju skóry
Do wyboru jest 10 odcieni
Do następnego
Marta

1 komentarz:

  1. Ja również mogę go polecić :).. Dla mnie jest idealny. Stosuję go tylko rano i rzeczywiście nawet przy temperaturze ponad 30 stopni kiedy skóra siłą rzeczy się poci to się nie świeci :)..Bardzo go lubię :).

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))