16 sierpnia 2013

Recenzja: Sally Hansen Powerful Acrylic Gel

Dzisiaj o kosmetyku, który świetnie pielęgnuje paznokcie, sprawia, że się ładnie błyszcza, staja się mniej łamliwe i jest to mój "must have". Przez długi okres czasu nosiłam żelowe paznokcie. Nigdy nie narzekałam na swoje paznokcie pod względem wizualnym ale miałam problem z tym, że jak osiągały długość, która mi odpowiadała jeden z nich pękał przy samej granicy części żywej z martwą i musiałam ciąć wszystkie bo nie podoba mi się każdy paznokieć jest innej długości. Po zdjęciu żeli paznokcie były miękkie i "pocharatane" I tak znalazłam Powerful Acrylic Gel w Superpharm i zaczełam regeneracje :)


Opis producenta:

Preparat jest do kruchych, delikatnych, pękających i łamiących się paznokci. Opatentowana formuła natychmiast zapewnia trwałą, przeźroczystą, gładką i błyszczącą powłokę. Paznokcie stają się piękne, błyszczące i zdrowe.

Skład: 

Ethyl Acetate, Acrylates Copolymer, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Butylphthalimide, Isopropylphthalimide, Isopropyl Alcohol, Camphor, Benzophenone-1, Violet 2.



Czytałam trochę opinii innych dziewczyn na temat tego produktu i muszę powiedzieć, że opinie są podzielone, jedne narzekają na pęcherzyki, które powstają po pomalowaniu paznokci i mi też się to zdażyło kilka razy jak położyłam za dużo lakieru, więc moim zdaniem to wina aplikacji, drugie, że odchodzi płatami z paznokcia po wyschnięciu jak dla mnie to również problem tego, że za dużo zostało zaaplikowane na paznokieć bo preparat jest dość gęsty. Aplikacji po prostu trzeba się cierpliwie nauczyć i nakładać z umiarem. Więcej nie znaczy lepiej w tym wypadku. Jedna cienka warstwa i paznokcie są twarde, lśniące i wyglądają naprawdę świetnie. Czasami korzystam z niego jako podkład pod kolorowy lakier ale tego również używam z rozwagą i spokojnie czekam, aż wyschnie wtedy kolor utrzymuje się trochę dłużej niż jeden dzień bo bez niego wystarczy jedno zmywanie naczyń i wygłądają tak, że odechciewa mi się ich malować kolorem w ogóle. 

Acrylic Gel schnie naprawdę szybko to dla mnie jest wielkim plusem bo nie mam cierpliwości do czekania po kilkanaście minut bo oczy znajdują już coś do zrobienia i nie lubię jak blokują mnie nie wyschnięte paznokcie. A nawet zdarza się, że wtedy jak na złość zaczyna mnie coś swędzieć albo muszę skorzystać z toalety :) i robi się to  frustrujące, że muszę wybierać między przemęczenie z dolegliwością albo malować paznokcie od nowa gdzie w większości przypadków nie mam na czasu :)

A o samym działaniu Acrylic Gelu  mogę powiedzieć tyle, że nie niszczy paznokci ani nie osłabia struktury paznokcia, a wręcz dba o niego, po zmyciu lakieru zmywaczem nie widać nic niepokojącego na płytce. Preparat kosztuje ok 29 zł mi udało się kupić w promocji za 9,90 zł i jak dla mnie warto bo buteleczka jest dość wydajna (13ml), gdyż kupiłam go na początku czerwca, maluję nim paznokcie co 5 dni bo widać już odpryski ale przy częstym zmywaniu naczyń i pracach domowych i tak uważam, że daje radę.

A tak wyglądają paznokcie przed:



i po pomalowaniu:


Do następnego 
Marta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, miło mi będzie jak podzielisz się swoją opinią :))